Seungri, V.I ♥

Annyeonghaseyo~!
Le Seungri's GF


Welcome to V.I wife's Diary™ . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Otomen to kill you!.

Status : Welcome Peeps !

Home About Linkies Stuff
Assalamualaikommm,♫♪
Hit on my twitter ♂!


Hi There , This is Seungri's wife Official Diary™

Credits

Basecode: SitiSyuhadah.
Full edit: JiMinnie
Re-Edit by: CikMing's

Rindu si pendek ~.~
Assalamualaikom peeps ! anyeong . Hari ni , aku p kelas tanpa si pendek . Hm -.- rasa lain jugak takde budak tuh . Biasanya , aku p kelas dgn dia . Harini tak . Dia balik kampung . Rinduu pulak rasanya . Tgh mlm , tkde dah org nak ganggu aku bergayut . Takde dah org nak aku usik . Aku suka usik budak tu . Hohooooooo~ , Katil sebelah ni kosong tanpa dia ;/ Biasanya dia teman aku p toilet tengah malam . Harini , tak berteman aku p toilet haa . Takot pon aderr . Ishhh . Simpangggg .



Untuk si Pendek yang berkenaan , Cepat cepatlah pulang ke asrama . Sesungguhnya aku merinduimu . Hohooooo~




Haa , sebelah kiri korang tu laa ' Si Pendek ' Dia mmg pendek . tapi comel . Harhar xD


Rinduuuuww kat dia :'|


Lots of love , CikMing's. xoxo